Ansvarlig lærer: JA
Som I blev introduceret til i torsdags, så skal I arbejde med at formidle den bog, I har læst. I får ca. 20 effektive minutter på torsdag, men derudover skal I bruge en halv time i ugeopgaven INDEN timerne torsdag på opgaven. Her er opgaven:
Snak om jeres bog – gennemgå den side for side og noter ned undervejs. Hvilke nye begreber er I stødt på?
Hvordan kan den viden bruges i hverdagen – noter ned undervejs og tænk!
En eller anden form for produkt, som belyser området og giver en større forståelse
I skal planlægge 15 m inutters undervisning til næste gang, som skal indeholde:
- viden (vi lærer kun det, I lærer os) – nye begreber skal tilføjes i dokumentet undervejs i jeres undervisning
- hvordan kan vi bruge den viden i vores hverdag?
- der skal minimum indgå en aktivitet
Grupperne (vær opmærksom på, at der er nogle, der ikke var der i torsdags):
Ansvar: Laura K, Sofie, Christina, (Amalie)
Gør hjernen til en medspiller: Marie LA, Signe B
Bliv ven med hjernens amygdala: Laura L, Sine B
Giv hjernen plads til udvikling: Sarah, Maria, Mathilde, Nanna
Stierne i hjernen: Sine DK, Marie H
Din kreative hjerne: Anne
Deadline på den halve times arbejde: Onsdag kl. 22